Google+ psukinkoty: Usuwanie kleszcza za pomocą widełek ( kleszczołapek ).

11/27/2014

Usuwanie kleszcza za pomocą widełek ( kleszczołapek ).



Już jakiś czas temu nagrałam ten filmik. Chciałam pokazać, jak łatwo samemu usunąć kleszcza z psa. Jak widać M nic, nawet nie poczuł. Jak już kiedyś pisałam, usuwanie kleszcza zazwyczaj było robotą dla dwóch osób. Jedna trzyma psa a druga próbuje pęsetą usunąć robala. Problem pojawiał się wtedy kiedy byłam w domu sama i męczyło mnie czekanie i obserwowanie jak to paskudztwo w najlepsze żeruje sobie na moim psie. W tym roku nie mam już tego problemu. Na filmiku widać, że jest to super łatwe. Wystarczy dopasować wielkość haczyka, złapać i wykręcić ( w opakowaniu są dwa rozmiary haczyków ) Na szczęście to był już ostatni kleszcz sezonu, teraz pewnie aż do marca będzie spokój. Miłego oglądania i sorry za bałagan w pokoju :)

1 komentarz:

  1. Kleszcze jeszcze bardziej niebezpieczne są dla człowieka. Wystarczy poczytać na https://boreliozaonline.pl/ o skutkach boreliozy. Choroba ta sieje spustoszenie w naszym organizmie. Dlatego zawsze po zabawie z psem w parku czy lesie warto obejrzeć swe ciało czy nie mamy nigdzie tego pasożyta.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...