Google+ psukinkoty: 5 teledysków z psami

2/12/2015

5 teledysków z psami


dogs-in-music-videos-psy-teledysk-z-psami-indie-music
Mam dla was kolejną porcję teledysków z psami. Może przyda się przed końcem karnawału. Tak jak w poprzednim podobnym poście, są to utwory, które lubię i często ich słucham. To zestawienie podoba mi się bardziej niż poprzednie. O wiele bardziej, chociaż "zawartość" psów jest nieco słabsza, ale pal sześć, teledyski są naprawdę fajne. Każdy z tych utworów w którymś momencie był moim ulubionym, oprócz  Cut Copy, ale znalazło się na liście, bo też jest bardzo ok i ma taki bardziej taneczno - karnawałowy klimat.
Zaczynam od Alt-J znanego także jako tez znany jako "Lef Hand Free". Gorąco polecam posłuchać i wytrzymać do drugiej minuty gdzie znajdziecie dwa fajne psy. Wcześniej pojawia się biały labrador. Cały teledysk ma fajny klimat, aż można zatęsknić za latem. Zresztą podobno latem alt-j zagra w Polsce na Open Air.
MGTM "Electric Feel" - stare ale jare. Jak dla mnie ten utwór nigdy się nie zestarzeje, jest po prostu świetny, nie wiem jak to sie stało ale dotychczas nie byłam świadoma,że jest to także teledysk z psami. Spójrzcie na 21 sekundę apotem na 24, najpierw bernardyn a potem chyba francuski bulldog w fajnym kubraczku.
Jamiego T odkryłam niedawno. Ta piosenka mnie urzekła, chociaż nie jest w jego typowym klimacie. Podobno dobry artysta umie napisać balladowy utwór i wydaje mi się że Jamie T to potrafi.Co najważniejsze w teledysku mamy psa, więc śmiało mogę podzielić się jednym z moich ulubionych utworów.
Nie bardzo wiem jak trafiłam na ten teledysk Charlie XCX " Nuclear Seazon" ale piosenkę słyszałam już kiedyś i wpadła mi w ucho. Teledysk jest fajny i psy też występują.  Można posłuchać , pogibać się trochę w karnawałowym nastroju i wypatrywać uroczych husky.
Wcześniej napisałam, że Cut Copy "Hearts on Fire" nie było moim ulubionym utworem, ale w miarę słuchania zaczyna mi się coraz bardziej podobać. Teledysk jest bardzo psi. Zresztą przekonajcie się sami. Nastrój piosenki, niby taki taneczny ale nostalgiczny zarazem, co podkreślają sceny z psem. Naprawdę fajny utwór. Idealny na ostatnią sobotę karnawału, w którą wypadają Walentynki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...