Google+ psukinkoty: Wiedźmin 3 Dziki Gon - psy i koty w grze.

7/11/2015

Wiedźmin 3 Dziki Gon - psy i koty w grze.



wiedźmin-3-gra-psy-koty
Jakiś czas nie aktualizowałam bloga, ale mam świetne wytłumaczenie. Wiedźmin 3 Dziki Gon tak mnie wciągnął, że nie było już czasu na strzelanie fotek M i Jodłace, zamiast tego mam fotki z psami i kotami spotkanymi w grze.
wiedźmin-3-dziki-gon
Psy w Wiedźminie można spotkać bardzo często. Znajdują się praktycznie, w każdej napotkanej wiosce. Screeny powyżej zrobiłam w Kasztelu, którym zarządza Krwawy Baron. Oprócz udomowionych psów, na początku gry spotkamy dzikie psy z którymi musimy walczyć, gdyż są bardzo niebezpieczne, podobnie jak wilki. Dzikie psy wzięły się stąd, że po wojnie dużo wiosek zostało opuszczonych i psy zaczęły gromadzić się w grupy i wspólnie polować na jedzenie.Większość psów to jednak zwyczaje burki wałęsające się po okolicy.
witcher-wild-hunt-geralt-with-dog
the-witcher-wild-hunt-wiedźmin-z-psem
wolfs-in-the-witcher
Grając, trafiłam również na misję, w której pies prowadzi Geralta do opuszczonej wioski, gdzie mamy rozwikłać pewną zagadkę. W okolicach Novigradu znajduję się gospoda Siedem Kotów. W okolicach karczmy znajdziemy dokładnie siedem kotów. Udało mi się zrobić screena z trzema przed wejściem do gospody.
gospoda-pod siedmioma-kotami-seven-cats-witcher-wiedzmin-geralt-z-rivii
koty-w-grach-komputerowych-thewitcher-wiedźmin-geralt-z-kotem
geralt-z-kotem-wiedźmin
geralt-z-kotami-withcher-with-cats
Ruszając do Skellige, czyli na górzyste wyspy, zamieszkałe przez klany utrzymujące się z morza, napotkamy tubylca z oswojonym wilkiem. W niektórych osadach spotkać można również psy stróżujące. Całkiem sympatyczne, bo tarzające się po ziemi. Ilość szczegółów w Wiedźminie jest nie do opisania.
dziki-gon-skellige-oswojony-wilk
witcher3-skellige-dogs-doberman
Jeżeli jeszcze nie mieliście okazji zagrać w Wiedźmina 3 Dziki Gon, to koniecznie zagrajcie !!! Najlepsza gra w jaką kiedykolwiek grałam. Na pewno się Wam spodoba i zapomnicie o całym świecie :) Jeżeli macie jakieś ciekawe screeny z Wiedźmina to chętnie zobaczę.
geralt-na-skellige-opuszczona-wioska
Ile psów widzicie  ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...