Google+ psukinkoty

4/09/2016

aliexpress-kurczak-czy-warto-zamówić
Zabawka dla psa, kurczak z Chin. Wymiary 17 cm, cena 77 centów. Postanowiłam zaryzykować i zamówiłam, na przesyłkę czekałam około 2 miesięcy. Ryzyko nie polegało dla mnie na tym, że stracę pieniądze tylko czy M nie zaszkodzi taka zabawka.
dla-psa-z-chińskiej-strony
Trochę uspokoił mnie fakt, że podobne zabawki dla psa dostępne są w sklepach i też pochodzą z Chin. Zresztą wiadomo, że kurczak za 3 zł nie będzie M służył na lata. Zabawa trwała 15 minut, na pierwszy gryz poszły leciwe nóżki kurczaka, potem głowa, piszczałka aż został tylko korpus. M cieszył się bardzo, jak każdą zabawką która piszczy. Zresztą to piszczenie nie było wcale irytujące, tutaj wielki plus. Myślę, że większy kurczak posłużył by na dłużej, ten był zdecydowanie dla mniejszych psów. Podsumowując, obyło się bez większych rozczarowań i M nie świeci w nocy.
zabawka-zchin-dla-psa-czy-warto
Jeżeli chcecie zobaczyć jak sprawdziła się zabawka dla psa z biedronki to KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...